Idag saknar jag verkligen dig.

Cyklade förbi Danska vägen idag, där du bodde. Brukar inte få "feelings", att det berör längre,men idag gjorde det. Jag tittade upp i fönstrerna där du bodde. Det lyste, tänkte du var hemma.. Cyklade lite längre, kollade på parkeringen, där din audi brukade stå. Hela grejen var bara så konstig,den känslan jag fick idag, var väldigt längesen jag fick. Såg allt framför mig så som jag såg det för 4 år sedan. Jag såg framför mig att jag gick upp i trappuppgången, gick in i lägenheten. Rakt fram var köket, in till höger kom man in till vardagsrummet, där först soffan stod, med det fina vitrinskåpet brevid, lite längre in gick jag, och till vänster gick jag in i sovrummet.
 
Varenda liten sak,kom upp idag när jag cyklade där förbi. Önskade jag kunde gå upp och hälsa på dig,se det och dig igen. Tyvärr fick jag cykla vidare...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0