2015, Gott nytt år!! ♥♥♥

Två av dom värsta högtiderna är nu över, jul & nyår. Och jag känner mig i bra form. Julafton var ingen höjdare. Tobias var inte med, som vanligt...(Börjar man säga nu efter 3 år) Oliver var inte hemma. Pappa fick åka in till sjukhuset efter Kalle Anka, för en jävla frossa och feber. Efter lite tjat på sjukhuspersonalen fick han trots att de tyckte han skulle stanna kvar,komma tillbaka till oss. Det blev dock ändå ingen bra kväll.  Fina paket, trevligt sällskap och god mat, får sammanfatta julen- resten lägger vi åt sidan. Så trött,ledsen och besviken på att allt alltid ska gå emot oss. Vi har det tillräckligt jobbigt redan. DET RÄCKER NU!! Juldagen kom och min fina bror och hans flickvän, bjöd in på hejdundrandes fest i deras nya lägenhet. Efter det har det varit väldigt mycket jobb och nu i onsdags firade vi även nyår. Även den högtiden är inget att hänga i granen, enligt mig. Jag hade svårt att hitta lugnet, trots att jag hade så fina & fantastiska människor runt omkring mig. Jag saknade min älskade Oliver, som jag mer än gärna hade velat fira hela kvällen men speciellt tolvslaget med. Tillslut blev ändå denna kvällen lyckad. SIngstar, skratt och många roliga lekar räddade kvällen. Jag är så glad och tacksam att jag fick komma. TACK DANIEL & JULIA,  och alla andra för en jätte rolig nyårsafton!! Ni betyder så mycket för mig!! 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0