Grattis på din 24-års dag, min ängel

27 juni, en av det finaste dagarna på året är här, din födelsedag. Jag hade gjort vad som helst för att fira och dela denna dagen med dig, Tobias. Jag minns såväl när jag såg denna bilden på dig med melondrinken, att jag blev så jävla avundsjuk och också ville ha, för den såg så god ut, då sa du till mig, givmild som du var, att du skulle bjuda mig på en sådan drink någon dag, men inte ens så långt hann vi. Istället får jag idag sätta ihop två bilder till en, för att få en bild på oss två tillsammans när vi dricker våran fina lilla drink och för att hedra dig, vilken fantastisk människa du var. Även fast vi inte är med varandra idag, så är du föralltid en del av mig, och jag älskar dig så mycket. Att du inte ens hann bli 24 år är rent ut sagt förjävligt, saknaden är fruktansvärd och det gör så ont inom mig. Men trots all smärta så hoppas jag av hela mitt hjärta, att du blir riktigt jävla firad där uppe, för det är du så jävla värd brorsan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0