HAPPY NEW YEAR!!

1 januari 2014
för två år sedan stod Tobias bredvid mig, sa att 2012 kommer bli ett bra år, men fan vad fel han hade . Det var det värsta någonsin . 2013 blev bättre . Napa, studenten , balen och summerburst var helt klart höjdpunkterna för detta året . 2014 har jag ingen aning om hur det kommer bli, men jag hoppas självklart på ett ännu bättre år, för det är jag fan värd. 
 
 
Årets sista kväll och natt spenderades först med middag,spel,drinkar och vin hos min bästa Linda,innan vi sedan drog vidare mot societen, där alla våra andra fina vänner var. Kvällen blev väldigt lyckad, trots tårar av saknad vid 12-slaget. 
 
Tårarna rann för att jag verkligen saknar Tobias. Jag har haft den tuffaste tiden på länge nu det senaste och att inte veta vad man vill med sitt liv, och inte känna att man kommer framåt utan att allt man gör bara gör så ont, är fruktansvärt.
 
 Det finns dock en person som har gjort de senaste månaderna lite lättare. Du har gjort mig så jävla glad och det finns ingen jag trivs med så mycket som jag gör med dig. Nu är du dock utomlands och kommer inte hem förrens nästa vecka.Att inte ha haft dig hemma över jul & nyår har varit väldigt jobbigt men snart är du hemma igen och då, hoppas jag att allting blir ännu bättre än vad de redan varit.
Jag hoppas 2014 kan ge någon form utav nystart för oss!
 
Och till slut...
 
Tack för alla fina ord, alla kramar, all kärlek.
Mina vänner och min familj, ni är fantastiska.
 
Hejdå UNDERBARA 2013 och Hej 2014.
 
 
 Tack för igår Linda, ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia Månsson

För det första, ditt skrivande berör mig. För det andra, du berör mig.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att 2014 kommer att bli ett så galet bra år för dig och att du kanske kommer en bit på vägen med valet av vad du vill göra med ditt liv. Vi ska iallafall ta en massa pw och slänga fläsket åt sidan, hur najs är inte det liksom? ;)

PUSS på dig stumpan <3

2014-01-03 @ 01:01:01
URL: http://emiliamariajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0