The time of your life

helt plötsligt slog det mig att allt är så himla nära nu, ayia napa,balen och studenten. Allt som jag aldrig i hela mitt liv trodde jag skulle få uppleva utan dig, är nu närmare mig är någonsin. Hade du varit här hade du sagt "njut syrran, det här är den bästa tiden i ditt liv" och ja Tobias, jag ska göra som jag alltid gjort, lyssna på dig, för det här är den bästa tiden i mitt liv,  det är verkligen det.. men som jag saknar dig! ♥
 
Jag har under den senaste veckan som gått lämnat in mina sista inlämningsuppgifter, haft mina sista prov och haft mina sista lektioner med min goa klass. Även om känslan är obeskrivligt skön, så känns det konstigt. Konstigt att lämna skolan som har varit som ett andra hem i princip, men nu är det som det är, det är över och väskan är nu packad och hade jag kunnat, hade jag tagit bästa möjliga flyg till ayia napa nu, för fan vad jag längtar att få festa och sola med alla studenter. Första kvällen ska vi också träffa våra underbara killkompisar från jönköping, som också är där på studentresa, dock är det deras sista kväll där, men det gör inget, för fan vad vi ska ta vara på den!
 
Underbara tid
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0