Helt plötsligt så var allt över..

Jag har haft den bästa tiden i mitt liv, så mycket kärlek och glädje, TACK allihop.
Idag känns dock allt som jag vill göra i framtiden omöjligt. Jag känner mig helt tom och tårarna barar rinner. I flera år har jag längtat efter det här och så nu är plötsligt allt över. Det känns som att jag hela tiden haft en trygghet, som nu bara har lämnat mig. Jag förstår inte att det är sant. Allt är över och jag måste nu stå på mina egna ben och ta egna beslut. FAN.. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden. Jag säger bara som alla andra sagt till mig,  ta vara på tiden i skolan med dina kompisar,för det får du aldrig uppleva igen.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0