Grattis på födelsedagen, Daniel!♥

11 Januari 2013

Jag vet att ett litet paket inte gör dig lyckligare, men jag hoppas i alla fall att du uppskattar att jag försöker, för det är det enda jag gör. Jag försöker vara den du vill att jag ska vara. Du ska veta att det är svårt, för jag kan inte vara glad hela tiden och jag kan inte sluta bli sur för vissa saker heller, för du vet att det är sådan här jag är. Jag kommer inte kunna förändras, även fast du ibland kanske vill det. Du känner mig alldeles för bra, du vet vilka ömma punkter jag har. Ibland trycker du hårt på dom, så att jag blir riktigt arg eller ledsen, men vet du? Jag ger dig det, för så har det alltid varit. Och så kommer det antagligen alltid att vara så länge vi bor här hemma tillsammans. Vi går varandra på nerverna ibland, men innerst inne, finns det ingen så bra som du.

 

Jag hade aldrig för 1 år sedan trott att vårt liv skulle se ut såhär idag, att du och jag skulle få leva, utan Tobias vid vår sida. Om jag kunde hade jag gett mitt liv, för att du skulle få tillbaka honom, för jag vet hur mycket du uppskattade allt han gjorde och hur mycket du älskade honom. Du gjorde som mig, levde livet och tog allt för givet. Aldrig trodde vi att det skulle hända något, som påverkade oss som familj, men helt plötsligt, på en sekund, är vi en mindre och då förändrades allt. Vi har nu snart gått igenom ett helt år utan Tobias, och ännu har jag inte förstått, det tror jag inte du heller har. Saknaden går inte att beskriva i ord. Det är så tomt, så fruktansvärt jävla tomt.

Om jag ska vara ärlig, så har jag inte alls någon lust att släppa iväg dig till Thailand på söndag, men jag lovar, jag tänker låta dig åka, för jag vet att du vill det.  Du är så himla stark och att se dig med en chang i handen, är det inte bara jag som vill. Jag vet att du är lycklig där nere och då ska du vara där också. Jag vet att Tobias tycker precis som jag, så bara åk, lev ditt lev i några veckor och bli brun, så att du för en gångs skull kan slå mig.. ;)

 

Jag vill önska dig en fantastisk resa, njut så mycket du kan, för det är du värd, men var rädd om dig, för jag vill eller rättare sagt tänker inte förlora en till.

 

Du gör mitt liv värt att leva,

Jag älskar dig!!♥

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0