Jag är mig själv, och det kommer jag alltid att vara.

 Hela tiden kämpar jag, för att vara mig själv.Jag kämpar med att vara den jag alltid har varit,men det är svårt, riktigt svårt. Hela tiden påminns man om saker man inte vill. Man trycks ner i skiten pga andra, men också pga sig själv. Det är svårt att styra över sina känslor. Dagarna går och det gör fortfarande lika ont inom mig, men jag visar det inte på samma sätt som jag gjorde förr, vilket både glädjer mig men också gör mig svagare i andra situationer. Många personer kanske tycker jag har förändrats och inte gillar mig alls, och då får dom inte göra det, jag kan inte rå för hur jag är som person. Jag har altid varit mig själv,även om mitt liv förändrades när Tobias gick bort. Jag har hela tiden försökt vara den tjejen som alltid är glad och hela tiden försöker le mot folk som ger mig ett leende tillbaka.
 
 
 
Det är NI som får mig att skratta, det är NI som får mig att le.
 
Bilder från i fredags, mina favoriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0