Vart är du när jag behöver dig som mest?

Regnet öser ner och klockan närmar sig snart 23.00 denna Torsdag. Tiden nu i September känns tråkig. Hela sommaren är över och skolan har börjat. Jag har mycket framför mig vilket glädjer mig, men som jag kommer få kämpa för att nå det slutet jag vill nå till, STUDENTEN .♥ Det är inte bara att orka plugga och hänga i, det är också mycket annat. Jag måste känna trygghet och styrka att klara av allt. Att kämpa för Tobias. Att va med människor som bryr sig och skita fullständigt i dom som tror sig vara något annat än vad dom egentligen är. Det är så mycket som måste gå rätt och går något fel måste jag orka upp igen. 
 
Vädret får mig att tänka på hur mycket du hatade HÖSTEN, regnet och all blåst, Tobias..Du vet att jag är likadan. Jag hatar också det. Man ska ju kunna gå i skinnjacka och converse hela året, Eller hur? Åh. Det är så tungt att leva utan dig och Elin. Ingenting är som det ska. Jag försöker ta körtkort, vilket inte alls går. Jag hade behövt dig. Jag hade behövt någon att gå hem till, någon att plugga med,någon att prata med,någon att skratta med.
 
VART ÄR DU? FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0