En äkta vän, en syster

Det finns en person som betyder otroligt mycket för mig och det är du, Klara. I många år har du sprungit i vårt hus som om det vore ditt andra hem och fan vad jag gillar det! Du är en tjejen som alltid är så glad, alltid ställer upp och alltid skämtar till det på ditt sätt. Det finns inte många som du. Bara jag ser på dig blir jag glad. Du har en sådan värme som går rakt in i hjärtat. Vi har gjort så mycket och vi kommer att göra så mycket mer. Jag vill att vi håller ihop i all framtid, för jag vill inte förlora dig,vad som än händer så kommer du alltid vara min syster, min andra halva. 
 
Du är underbar och så jävla fin på alla sätt och vis.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0