Shine bright like A diamond.

Jag trodde aldrig att jag skulle behöva säga detta igen, men Varberg har tystnat ännu en gång, och denna gången för dig Kim. Ord kan inte förklara. Att så många människor från en liten stad på så kort tid bara har försvunnit, försvunnit ut ur vår värld. Lämnat efter sig en massa kärlek har ni gjort, men det är tomt, riktigt jävla tomt och det kommer det alltid att vara.
 
Jag minns dig typ som världens gladaste, och då överdriver jag inte. Du skulle alltid hålla på och skoja med mig, ibland tyckte jag det var riktigt "jobbigt" om man nu får säga så, men i slutändan skrattade jag alltid ändå, konstigt va?...;) Jag ska inte säga att jag pratade med dig varje dag, eller träffade dig ofta, men det finns tider då vi faktiskt pratade väldigt mycket. Du ställde upp för mig då och det kommer jag aldrig att glömma. Kollade tillbaka på vad vi hade skrivit innan och det är svårt att sätta ord på sånt,man vill inte riktigt inse vad det är som har hänt.
 
Att ett liv bara kan ta slut så fort, är ofattbart.
Tankarna går självklart till familjen.
 
Våga vara arga,ledsna och våga gå in i mörkret,
för längst in finns det ett ljus och det är
Kim♥
 
 
K ä r l e k
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0