Just the way you are

En tjej med ett sånt stort hjärta. Din värme och din personlighet är svårfunnen. Du är fantastisk. Det finns så mycket människor som tycker precis likadant, det vet jag. Jag är så glad att jag lärde känna dig.
I Onsdags hade jag en väldigt mysig kväll hos dig.
God kvällsmat, en massa skratt och också mycket prat om livet var det vi hann med på alla timmar som bara flög förbi. Du ska veta att det var precis det jag behövde. Som jag sa till dig, hade jag kunnat sitta där hela natten. Dels för att soffan var så skön.. ;) haha
Men också för att du lyssnar och förstår på ett sätt som ingen annan gör.
 
Tack för att du är du, och för att du finns här hos mig, Olivia.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0