23.29, 7 November 2012

E G Y P T E N,  8/11-15/11
 
Tankarna snurrar just nu runt i huvudet. I natt lämnar jag Varberg för 1 vecka i Egypten. Det ska bli så himla skönt att få komma till värmen och bara njuta, dock är jag som vanligt rädd och orolig att det ska hända något här hemma när jag är borta. Att någonting som man aldrig trodde skulle kunna hända, faktiskt händer. Att någon man älskar mest av allt bara lämnar en. Det är så mycket tankar som snurrar runt i huvudet på mig, vilket gör mig stressad, ledsen och orolig.
 
Jag vet att många av mina vänner kommer ha några riktigt tuffa dagar här framöver och jag vill ge er alla, så många styrkekramar jag kan. Livet är så jävla orättvist, jag vet, men trots det så är man någonstans alltid tillsammans. Glöm aldrig det.
Ta hand om varandra♥
 
Kärlek
 
 
      
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0