Håkan Hellström♥

Att en artist kunde betyda så mycket för er och för erat förhållande är obeskrivligt att förstå. Det finns så mycket låtar och texter som beskriver er, precis så som ni kände för varandra och för allt annat. Textrader som " Han blev så stolt, att ha henne nära sig" , " Kär i en ängel", " Vem kysste Elin, bakom ryggen på Marie? Var det den store poeten, som hon var förälskad i" gör en tårögd. Att Håkan av alla människor, som är en väldigt speciell artist, kan få fram dessa rader i alla hans fantastiska texter är även det obeskrivligt.
I all sorg jag går igenom nu är Håkan Hellströms musik den jag vänder mig till. De är till dom låtarna man kan gråta men också inse hur bra och hur mycke han som artist betydde för dom. Till en början var det bara Elin som var besatt av Håkan. Det har hon alltid varit. Under åren blev också självklart Tobias ett stort fan av honom. Det var ALLTID Håkan Hellström som skulle spelas i högtalarna. Jag minns när ni kom hem från hans konsert och ni båda var helt överlyckliga, ni hade varit där med underbara kompisar och också med varandra. Det kunde inte blivit bättre! ♥
Och jag vet att nu spelar Håkan för er, dag som natt.
Föralltid
Konsert Håkan Hellström-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0