Ett sätt att bearbeta...

Många kanske undrar varför jag har denna bloggen och det ska jag nu ge svar på. Både Tobias och Elin älskade att skriva. De skrev allt möjligt, från resor till kärlek. Att fotografera var också viktigt för Eln. Det är lite därför jag också har fått ett intresse för det. Jag har aldrig varit lika bra på att skriva som Tobias & Elin, för dom har alltid varit snäppet bättre. Speciellt Tobias,han var i världsklass. Han skrev referat om matcher,han skrev laguppställningar som liten, han skrev om resor, om Elin och han hjälpte ALLTID till när jag eller Daniel hade en skrivuppgift i skolan, det var liskom det han var bra på. Ingen kommer någonsin ta det i från dig, Tobias.. Det lovar jag dig!❤

Det jag vill är att försöka skriva av mig, om dig Tobias. Om ditt liv, om allt vi gjort och allt vi delat. Om saknaden och ensamheten efter en sådan person som du. Jag vill också lägga upp bilder för att minnas dig och självklart Elin på det absolut bästa sättet.
-
Alla ska få chansen att läsa detta om man nu vill, jag ska inte tvinga någon och jag är absolut inte ute efter att ha så många läsare som möjligt. Det enda jag är ute efter är att få skriva och lägga upp bilder för att kunna bearbeta min sorg och för att nå ut till dig på något sätt.
Everything I do, I do it for you❤
Tro inget annat..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0