Elin Hedbris❤

Det var ingen tvekan om att det var du som lyste upp hela Tobias värld. Det var inte heller någon tvekan om att det var du som var bland dom lyckligaste tjejerna på hela denna jord. Med ditt fantastiska leende fick du alla att skratta. Det är med stor sorg och saknad jag skriver detta till dig, Elin.

För mig var du en underbar tjej som alltid ville alla väl, du var glad,hjälpsam,omtänksam,snäll och rolig. Du hade allt, precis som Tobias. Jag har tänkt många gånger på hur bra ni passade ihop. Hur låtar kunde beskriva erat förhållande hur även eran personlighet också kunde göra ert förhållande så fruktansvärt jävla bra. Många gånger såg vi er som att ni var med varandra HELA tiden, och det var ni också.. Men samtidigt visste vi då och även nu att det var då ni var som lyckligast.
-
Att umgås med er två var som att va med Humle & Dumle, så olika men ändå så lika. Elin var tjejen som älskade djur, medans Tobias tyckte det var bland de värsta som fanns (tills han träffade Elin). Tobias var killen som älskade fotboll,medans Elin tyckte sport bara var för töntar(tills hon började träffa Tobias). Att era liv som var så olika från början kunde gå ihop och bli så bra är helt otroligt.
Alla minnen,alla skratt och alla stunder med er är oförglömliga.
Jag är så glad att ni är med varandra nu och inte ensamma någonstans.
-
Och Elin...
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Tack för allt, du är underbar!❤

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0