Utan dina andetag

26 Juni

För några veckor sedan bestämde jag att jag vill hedra Tobias med en till låt. Idag blev dagen då jag uppträdde den på torget tillsammans med min kusin, Josefin. Låten som jag sjöng var " Utan dina andetag- Kent". Valet av låt var efter några dagar ganska så självklart. Jag ville först inte ta någon låt som vi hade haft på begravningen men sen så sa min Daniel, min bror, " Ta och sjung den, gör den till din egen grej " och självklart, lyssnade jag på han. Jag valde den låten, dels för att den är fantastisk fin och för att jag vet att det var en av Tobias och Elins favoritlåtar. 
 
Själva sången blev inte alls som jag tänkt mig faktiskt. Josefin är helt fantastisk på gitarr, och hon hjälpte mig så mycket men tyvärr höll det inte precis så som jag ville ha det. Det blev för mycket känslor och jag grät mig i princip genom hela låten. Trots detta fick jag mycket beröm, om att det var från hjärtat,och att jag är fantastisk som orkar osv. Och självklart värmer det och jag blir så otroligt glad över alla som säger så fina ord. 
 
Det stärker mig, ni är fantastiska
TACK!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0