Candleburn

En fantastisk vacker låt.
Dishwalla – Candleburn
 
Tobias

Alltid älskad,alltid saknad.
 
 
 
Jag vet att jag inte är ensam om att ha förlorat någon väldigt nära,jag vet det. Ändå så måste jag få sörja på mitt sätt. Det finns inte en enda människa jag kan förklara för hur just jag känner, ingen kan känna det jag känner. Vi alla har våra dagar, våra stunder då vi är ledsna, även jag. Jag önskar så att jag kunde hitta mig själv igen, men jag kan inte det. Jag har fantastiska vänner och en helt underbar familj & släkt, som hjälper mig ha roligt och fortsätta skapa oförglömliga minnen, dock saknas en och det är du Tobias.
 
Jag kommer aldrig kunna fortsätta som förut. Folk säger till mig att jag måste försöka och att jag är stark osv ,men det hjälper inte. Jag är ledsen, men när Tobias gick bort, tappade jag allt och det är klart att jag har roligt fortfarande, det handlar inte om de. Det handlar om hur jag känner inom mig. Mitt hjärta gör ont och är trasigt, och att inte kunna laga det igen, skär inom mig. Det finns så mycket jag vill göra, jag vill kunna skratta HELA tiden men det går inte, inte längre, inte utan dig, brorsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0