Give me some time

Har mer än 20 inlägg jag börjat skriva på men inte avslutat,det är lite så jag fungerar. Vissa vill jag publicera men vissa inte. Jag skriver för min egen och för min brors skull. Det har jag sagt redan från början, och det tänker jag hålla. Just nu är jag sjuk och jag har så mycket jag skulle vilja berätta och säga,men det får vänta....

December har börjat skit och jag är säker på att denna månaden inte kommer bli bättre heller, så humöret är inte på topp just nu. Trots detta hoppas jag ni andra får en fantastisk fin och mysig December. Ni som älskar snö, har ju tur.. Dock är det något jag och faktiskt Tobias också inte gillar alls.
 
Därför lovar jag dig,
att jag kommer och hälsar på dig vid graven,
tar bort all snö, så du slipper frysa, min ängel


Take care

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0