Mitt hjärta i din hand

Sitter just nu på altanen och tänker igenom allt som har varit och allt som komma skall. I lördags natt kom jag hem från Magaluf. Resan var helt fantastiskt. Jag och mina underbara tjejkompisar träffade ett gäng killar från Nässjö, hela veckan tillbringade vi tillsammans och fyfan vad roligt vi hade.  Många tror att bara för att man åker iväg glömmer man allt och bara har kul, men så är det inte. Jag hade någon dag då allt var skit,jag ville bara hem och träffa min familj men någonstans inom mig visste jag. Jag kommer inte hem, och Tobias som jag saknar mest av allt, finns med mig. Han är med mig. Det är då jag hittar ett lugn och fortsätter va den jag alltid ha varit.Tjejen som skrattar i princip åt allt och bara njuter. Jag älskar solen och värmen, jag älskar att umgås med mina kompisar och innerst inne tycker jag det är rätt skönt att slippa mina föräldrar också.. ;) Så ibland får man intala sig själv, du fixar detta och det var precis vad jag gjorde.
 
Jag är glad att jag åkte,för det var den bästa veckan på hela sommaren. 
 
Imorgon är det den 28 augusti, vilket betyder att jag fyller år. Hela 18 år blir jag, och som jag har längtat efter denna dagen. Jag trodde inte att jag skulle behöva fira utan dig vid min sida ,men nu är det som det är och jag MÅSTE göra det. Det känns förjväligt och det enda jag önskar och vill är att du ska komma hem och knacka på dörren imorgon. När jag vet att det inte kommer hända får jag en klump i halsen. Mina ögon fylls av tårar och lusten till att fira min födelsedag blir mindre och mindre. Men jag lovar,jag ska fira min födelsedag för mig själv och för dig.
 
Det vet jag att du hade velat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0