Varbergs GIF♥

Vilken otroligt fin eftermiddag det blev igår. Niklas höll ett jättefint tal om Tobias innan vi hade en tyst minut. Laget bar också sorgband för att hedra Tobias. Allting var verkligen hur fint som helst och även fast det var jobbigt så blir man ändå innerst inne väldigt stolt, för att man får en bekräftelse om hur omtyckt han var.
Matchen gick också väldigt bra. De blev vinst med 5-0 vilket jag vet att Tobias hade blivit så glad för. 3 poäng till laget för det och också 3 poäng till Daniel som fick för bäst insats. Det Daniel gjorde igår är inte många som kan göra och jag vet att Tobias är så jävla stolt över dig,för det är vi. Du var grym. 1-0 målet, var nog det snyggaste och att du gjorde det var bara så rätt. Tårarna kom på läktaren och jag såg bara glädjen i ansiktet på dig, behåll de.
Trots detta missade du en straff och OJ vad Tobias hade skrattat åt dig om han såg de, för straffskytt är kanske inget du borde bli, eller?!.. ;)


" Vem fan trodde att man skulle spela en "sorgmatch" för sin egen bror" sa Daniel igår, och jag håller med han. Vem fan trodde det? INGEN. Men trots detta gör du och hela laget en enorm insats.
Jag vet att Tobias är så fruktansvärt stolt över det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0