Together we´re strong

Jag kan inte säga att jag kände dig, innan Elin & Tobias gick bort. Jag kan inte heller säga att vi kanske är lika,men på något sätt så går vi ihop. Vi går så jävla ihop och jag är så glad att jag har dig. För du om någon förstår verkligen hur det är att vara ungefär i min ålder och mista sin egen syster eller i mitt fall bror. Du bor inte här utan nu, utan går på ett bandygymnasium istället,vilket jag glädjs åt. Jag glädjs åt att du får göra det du verkligen älskar och komma bort från Varberg och från all skit som gömmer sig här efter det som har hänt. Jag vet att det inte blir likadant när du bor där, för det kände bara jag när jag var iväg i Stockholm, att där är ingen som vet, där känner man sig som i en i mängden, inte så jävla utpekad.Men som sagt,sorgen kommer man aldrig ifrån, sorgen kommer man alltid att bära och då är det bästa av allt ,att du har vänner & en flickvän som bryr sig om dig så jävla mycket. Du har också en mamma & pappa som saknar dig varje dag när du inte är hemma. De älskar dig också så otroligt mycket och är så stolta över dig. Det kan jag lova dig. Du har också oss,min familj. Vi finns här och ställer upp om det är något. Det jag vill säga är att du är aldrig ensam Johan och tillsammans så är vi starka och jag lovar dig, vi ska ta oss igenom detta. Jag lovar dig

Efter begravningen så sa du till mig " Vi får inte tappa kontakten nu bara för att allt är "över". Självklart INTE sa jag till dig, det om något vill jag absolut inte göra. Vi ska hålla ihop och jag vill att du ska veta att jag finns för dig dag som natt. Det är det minsta jag kan göra för dig.
Du har ett leende av guld, fortsätt ha det och fortsätt va stark, då kommer du gå långt.
Jag tror på dig och är så glad att jag har dig.
Glöm aldrig det.

Johan Hedbris
Du kommer alltid vara Elins bror och hon kommer alltid va din syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0