Från mig till dig..

Bänkade mig ikväll i soffan framför X-Factor tillsammans med världens bästa vän. Först skrattade vi mest åt alla, och tog det inte så seriöst tills en tjej kom upp på scenen. Hon sjöng först en rocklåt, men sedan ville de höra mer och då valde hon att sjunga för sin pappa som hade gått bort för inte så längesen. Låten hon sjöng var " Utan dina andetag" och de var helt fantastiskt men så ont det gjorde. Jag förstår inte själv att jag gjort likadant, för min Tobias . Jag har inte stått framför tv-kameran & en jury men jag har sjungt för dig brorsan, och det är det viktigaste. Tjejen som framförde låten på tv hade även hon sjungt på hennes pappas begravning. Det är så sjukt allting. Man förstår att man inte är ensam, att det finns andra som går igenom i princip samma sak. Och att de finns andra som gjort det jag gjort.

Utan dina andetag, från mig till dig.

Tobias❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0