Du lever inom mig.

"Du är den enda jag tänker på, fast jag vet att det inte går, så slår jag ditt nummer och ringer ändå. Vet inte varför, men jag bara gör så. Jag hör din röst i ett telefonsvar, inbillar mig att du finns kvar. Om jag blundar och väntar ett tag, så kanske jag vaknar och du är tillbaka, så kan vi mötas och prata igen. Ta upp där vi slutade för längesen. Sanningen är att du är borta för alltid. Och jag ber att vi ses i nån framtid.Tills dess ska jag hålla mig stark,och bära dig med överallt.

 

Jag vill att allt blir som vanligt, utan dig känns jag trasig. Du lever inom mig, och det kan ingen ta ifrån mig .Kan sakna småsaker ,sånt där man tar förgivet. Och när man inte har kvar det vill man ha det hela tiden. Men jag vet att du hör mig nu,för jag kan känna din energi. Även om du inte rör mig nu är det som att du är här brevid. Så svårt att acceptera hur vi ska fortsätta att leva, men vi ska minnas dig som en vinnare aldrig någonsin som besegrad. "

FÅ NYA PESPEKTIV OCH VÄRDERA ALL MIN TID,

FÖR INGA KRONOR HÄR I VÄRLDEN KAN KÖPA TILLBAKA LIV!!

 

Saknaden är enorm och fruktansvärd tung, fruktansvärd jävla tung.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0