Känn ingen sorg

efter att jag igår äntligen fick se "Känn ingen sorg" finns det längre inga tveksamheter. Att spela Håkan Hellströms låtar på Tobias begravning, var ju bland det finaste vi kunde göra. Jag ångrar inte heller en sekund att jag sjöng på begravningen, för det spelar ingen roll om man som jag inte satte alla toner. Meningen var att jag ville sjunga för dig och det var också det jag gjorde.
 
Jag är stolt över mig själv och s jävla glad över att Håkans låtar gjorde vår begravning till Tobias så levande och så fantastiskt fin.
 
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Håkan är fantastisk. Vilka låtar spelades? Vilken sjöng du?

Svar: Visst är han. Jag sjöng inte Håkan, jag sjöng Hallelujah. Vår barndomskompis sjöng en håkan låt " det är så jag säger det " , min kusin en egen låt och sen spelades det massa låtar bl.a., kär i en ängel, nu kan du få mig så lätt. De spelades under ett bildspel som vi hade på Tobias och Elin i början och islutet av begravningen.
Lisa Larsson

2013-11-20 @ 22:06:44
Postat av: emelie

Hej! Besökte graven för första gången för en vecka sedan. Det är en väldigt fin plats och jag tänker ofta på Elin, min bästa barndomsvän!

2013-12-02 @ 22:56:31
URL: http://emelindbergaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0