HAPPY NEW YEAR!!

Lämnar nu det värsta året i hela mitt liv bakom mig och ger mig rätt in i 2013. Jag vet att detta året kommer att bjuda på en hel del.. Som ni vet är jag ju student,vilket innebär en jävla massa förändringar. Jag ska gå mitt sista halvår i skolan, jag tror knappt att det är sant,men så är det. Juni blir som sagt fullspäckat, med Ayia Napa,bal,student och sist men inte minst summerburst.
 
En bättre nyårsafton
Nyårsafton tillbringade jag med en väldigt massa bra människor. Vi var drygt 35 personer som var hos Johan, en kompis till mina bröder.  Det bjöds på en massa god mat och dricka. Härliga människor, bra musik och vid 12-slaget också en hel del raketer.
Kvällen kunde inte bli bättre, och jag hade så jävla roligt.
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0