En hyllning från min bästa vän

I måndags fick jag en frågan av min bästa vän, Amanda om hon fick skriva ett hyllningstal till mig, för hon hade det som uppgift i skolan. Jag tackade självklart JA, och sen var det inte mer med det. När Amanda sedan var klar med talet skickade det hon till mig och jag började sedan läsa det, och redan efter första ordet fick jag en tår i ögat, texten var så otroligt fin. Du är fantastisk på alla sätt och vis och jag älskar dig, så himla mycket!
Tack för att du är du, och för att du är min bästa vän.
 
Talet tänker jag inte dela med mig av här, utan det finns i mitt hjärta och det är där det ska finnas, föralltid.
 
Att du varje dag kommer och ger mig en kram, eller en puss på kinden,betyder allt.
Du är äkta vän, en sådan jag aldrig drömt om.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0