Ingen ska se mig gå ner mig,jag kommer tillbaka

"Ingen ska se mig gå ner mig,jag kommer tillbaka"
Utkast till ett brev-Lars Winnerbäck
 
Lyssna och njut!
 
Jag behöver en paus härifrån. Även fast mitt skrivande hjälper mig framåt, behöver jag en tid ifrån detta nu. Jag har som sagt haft en fantastisk sommar trots mycket tårar, men nu är den över och verkligheten har börjat på riktigt. Jag söker jobb för fullt, för att längre fram åka på min lång resa som jag längtar så mycket efter.
 
Men va inte rädd, jag kommer tillbaka, jag tänker inte ge upp. Även fast en tid kan va riktigt tuff, så finns det bara ett ord i mitt huvud och det är fortsätt...
 
Fortsätt ,fortsätt ,fortsätt
 
 
INGEN ska se mig gå ner mig, jag kommer tillbaka.
Ví hörs!
 
/Eran Lisa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0