Keep smiling

Jag vet att ilska och sorg är den absolut värsta kombinationen, och jag vet också att om vi ska kunna bearbeta detta måste vi gå igenom det, även fast de kan vara bland de värsta stunderna. Man känner att man inte har någon kontroll alls. När du är ledsen, blir jag ledsen, när du är arg, blir jag arg och är du rädd, så är jag rädd. Det går inte att komma undan de, Daniel. Du är min enda bror jag har kvar vid liv och utan dig kommer jag aldrig klara mig. Vi måste gå igenom all skit men också all glädje som faktiskt finns någonstans där ute. Vi måste TILLSAMMANS försöka och orka. Vi får vara arga och ledsna men till en viss gräns. Du kan inte låta de gå ut över andra, andra som inte vet någonting om vad det är som har hänt. Jag vet att det kan vara svårt,men försök, för min skull.

Allt kan gå fel, men när det gäller dig, så vill jag aldrig i hela mitt liv att något ska gå mer fel än de som redan har hänt. Vad du än gör och vart du än är, så är jag orolig. Jag vet att jag kanske inte borde va det, men jag är de.
Jag är så jävla rädd, rädd att förlora en till.
Daniel, jag ser upp till dig och lyssnar på varje ord du säger till mig. Jag tar in dom och försöker av hela mitt hjärta göra det så som du vill ha de. Eller så som du vill jag ska vara. Du sa till mig igår att "För varje dag som går, är det en dag närme tills vi får träffa Tobias.." och även där har du rätt i precis vad du säger. Jag vill dock inte ibland inse och förstå det det du säger, men jag tar alltid in de. För jag vet att någonstans och någongång kommer det att hjälpa. Jag känner dig såpass väl och du gör så mycket för mig. Du gör mer än vad du tror. Jag önskar ibland eller rättare sagt väldigt ofta att jag kunde vara till lika stor hjälp till dig, och att jag kunde få förklara för hur fruktansvärt jävla bra du är och hur stolt jag är över dig.
-
Anledningen till att jag inte kan förklara det, är för att du är något alldeles speciellt.
Du har allt och fortsätter du le och skratta så kommer vi tillsammans klara detta. För som jag sa innan, så kan man inte komma undan det med att gråter du, gråter jag, ler du, ler jag, skrattar du, skrattar jag, för att det är sanning. Det är precis så det är och precis så det alltid kommer att vara.




If you smile, I smile
Daniel♥



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej. Jag såg din blogg via Facebook/instagram någonstans och kikade in och började läsa och tårarna började rinna under första raden. Herregud vad du har vart med om - fy farao! Jag bor själv i Varberg och hade en aning om vem de var alla 4. Jag ville mest skriva en rad att jag läser och tycker du är så förbaskat stark sm orkar skriva av dig och kämpar på. Helt otroligt! Människor som dig är beundransvärda. Kämpa på och fortsätt skriva - för du gör det förbaskat bra & jag vet att din bror skulle blivit stolt (då du uppenbarligen fått hans skriv-gener som du beskriver i ett inlägg) varma styrke kramar

2012-04-05 @ 11:31:24
URL: http://ihuvudetpadendarfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0