För hela året har jag väntat på..

Juni, Juli Augusti, allting verkar lättare då, allt känns så mycket bättre då, för vindarna är varma då.
JUNI-,JULI ,AUGUSTI! ♥

-
Det var precis så du upplevde sommaren. Dessa tre var dina favoritmånader, det vet både du och jag. Vintern var inget för oss, det har det aldrig varit. Att springa runt i converse när det var snö ut, är standard och det är något jag kommer fortsätta att göra med, bara för att jag vet att du hade gjort det. Idag spelar Sverige sin första EM- match och jag vet att du hade varit helt uppspelt nu, du älskade ju alla dessa mästerskapssomrarna, även studenten, de första sommarfesterna, midsommar och din födelsedag är något som du verkligen tyckte om.
Fan, när jag tänker på att du missar allt detta, börjar tårarna rinna. Det är så fruktansvärt orättvist.
VARFÖR DU? VARFÖR NU?
Frågorna finner inga svar...


Jag saknar dig, brorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0