För jag går inte isär när jag går med dig

Igår tillägnade jag en låt text till min bror via Instagram.
 
"Ibland så ser jag på mig själv, och jag undrar vart jag är på väg,
inuti mig själv det känns som om jag gått i sär,
men jag vet att allt har väl en betydelse,
finns ingen här inne som kan skapa en förnyelse.
Det är kört nu, finns ingen räddning,
jag svär det är försent för att prata om förändring."
/Ken Ring
 
För det enda DU & JAG kan göra nu,
är att vänta tills den dagen,
vi äntligen får träffa våran storebror igen.

En stund senare fick jag sedan ett sms från Daniel, där det stod:
"Hade inte överlevt en sekund utan dig, glöm aldrig det"
 
 Efter det somnade jag för en gångs skull gott, Tack Daniel, du är bäst!
 
 f
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0