Mörkret har lagt sig tungt över mig ikväll

01:25
 
Att inte kunna förklara för någon hur man känner är fruktansvärd känsla.
Just nu sitter jag bara här i sängen, på Daniels rum, tårarna rinner och det bara trycker inom mig.
Mamma & Pappa sover. D skickade precis ett mess från Thailand om att han var påväg till Similan Island och oron bara växer inom mig. Jag vill inte vara ensam längre.
Jag vill inte känna oro, jag vill inte vara rädd och må såhär. Varför dog du, Tobias, varför just du..
Mitt huvud bara snurrar och tankarna om att något hemskt ska hända igen bara växer inom mig.
Jag kan inte slappna av längre, jag kan inte sova eller sluta tänka på det.
Jag vill börja om,men det går inte,inte utan dig

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0