KÖRKORT!

KÖRKORT!√
 
FAN, vad bra det känns. Glädjen är riktigt stor inom mig idag och lättnaden är enorm. Den jävla tyngden som var över mina axlar imorse släpptes helt kl 09.40 idag, när jag fick reda på att jag var GODKÄND!
 
Att vara ägare av ett körkort känns så fruktansvärt jävla bra. Det bästa med det är att jag när som helst på dygnet bara kan ta en bil och åka till dig,Tobias. Att känna friheten av att kunna få vara med dig när jag vill och inte anpassa mig efter andra! ♥ Det betyder så jävla mycket, lika mycket som du betyder för mig.
 
Jag vet att det var DU, som hjälpte mig att fixa detta,min ängel.
TACK!
 

Idag får man fan vara stolt över sig själv, GLAD tjej!

Kommentarer
Postat av: MLI

Grattis!!

2013-02-20 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0