Frågestund!!

Jag har en del läsare här per dag ,även fast jag bara skriver för mig själv, vilket gör ett väldigt väldigt VÄLDIGT  tungt sorgarbete en aningen lättare. Jag skriver i min blogg för att växa som person och för att ha någonstans att skriva av mig. Ibland vill man inte prata med folk, man vill bara skriva och försöka hitta någon slags glädje med att leva, även fast det är svårt.
 
Nu har ni chansen att fråga mig precis vad ni vill. Det KAN vara angående dödsfall av någon som står dig nära,det kan också vara  hur jag hanterar sorgarbete osv. Jag vet att många av er har frågor. Jag vet också att många av er som läser min blogg har förlorat någon, så va inte rädd. Jag tänker ge er några dagar att tänka till och så får ni kommentera eran fråga, så svarar jag på det till helgen. Jag kommer lägga ut alla frågor och svar här. Ni behöver inte kommentera på just denna bilden, utan även någon annan.

Tänk på att det finns många där ute, som vill veta hur det är, hur man ska hantera det osv. Det är kanske till och med någon som vill berätta om sin historia. Vad ni har varit med om. Fritt fram...
Jag vill höra om det, och jag vet att jag inte är ensam om det.
 
Vi kan hjälpa varandra, genom frågor och svar.
Det är nu upp till dig.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/05/veckans-blogg.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram

Svar: aha och vad gör jag för det?
Lisa Larsson

2013-05-09 @ 16:14:22
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anna

Ville bara säga vilken fin blogg du driver.

Tycker du att det har blivit lättare med året som gått eller hur mår du idag?

Kram

2013-05-10 @ 10:13:59
Postat av: Anonym

Vad var det som hände när din bror dog?

2013-05-10 @ 10:14:54
Postat av: Anonym

Är det inte svårt att hantera en sådan här situation?

2013-05-10 @ 10:15:57
Postat av: Ola

Tror du att livet är förutbestämt eller att allt sker av en slump?

2013-05-10 @ 13:00:37
Postat av: Anonym

Super fin blogg, fick du se din bror efter bilolyckan?

2013-05-10 @ 22:31:48
Postat av: e

hur har ni i familjen hanterat situationen?
Spenderat mycket tid tillsammans? Eller har ni sörjt var för sig. Har familjen varit viktig för dig.
Har du och din familj kontakt med dem andra familjerna som blev drabbade? Kanske speciellt Hedbris.
Är det något speciellt som får dig att minnas eller tänka extra på Tobias?
Tack för en läsvärd blogg

2013-05-13 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0