Vem vet,hur länge vi har varandra?

Det spelar ingen roll om solen skiner eller regnet öser ner. Det spelar inte heller någon roll om jag är glad eller ledsen, för det är du och dina låtar som väcker känslorna till liv. Jag kan ibland gå i solen och lyssna till dina låtar, och bara le, men jag kan också sitta inne och bara gråta. Det finns stunder jag aldrig ville uppleva,men som jag gjort,tillsammans med din musik. Begravningen för Tobias och Elin, var en sådan stund. Jag trodde inte musik kunde beröra så mycket, som den gjorde då och som den även gör idag.
Du är helt fantastisk, Håkan.
 
 
-
"Det kommer aldrig vara över för mig"
"Vid protesfabrikens stängsel"
"För en lång lång tid"
"Nu kan du få mig så lätt"
"En vän med en bil"
"Tro & Tvivel"
" Jag vet vilken dy, hon varit i"
"Kom igen, Lena"
"Kär i en ängel"
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0