26 juli Håkan Hellström, Varberg ♥

 För er som inte vet, så fick jag i studentpresent av min bror och min halvsyster en biljett till Håkan. Planerna var att vi skulle äta gott på kvällen och sedan gå på konserten, dom skulle bjuda på allt och det var också så det blev. En fantastisk kväll tillsammans med den syskonskaran som faktiskt finns tillgänglig. Vår bror som vi saknar varje minut och varje sekund, kände vi riktigt var med oss, även fast han inte stod brevid oss som vi hade velat. Han var där någonstans och alla låtarna vet jag Håkan sjöng till honom.
 
 Det var en magisk kväll, som jag aldrig någonsin kommer att glömma.
 
Efter konserten åkte jag sedan och firade de absolut bästa tvillingarna som finns, Jesper & Dennis.
Kvällen avslutades på sociten och fan vad kul jag hade!
 
Tack allihop som gjorde denna fredagen till den bästa på länge!
Världens bästa bror
Grattis mina underbara vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0