Avståndet spelar ingen roll

 
I lördags var det avskedsfest för dig och i måndags lämnade du Varberg, för Linköping. Även fast det gjorde riktigt ont att skicka iväg dig, så är du så jävla värd detta.Avståndet kommer inte spela någon roll, för vi kommer alltid att ha varandra. Du har varit på andra sidan jorden och ändå ställt upp och brytt dig om mig. Du har också suttit mitt emot mig, lyssnat på mig och sagt sådana fina ord och goda råd, som ingen någonsin har sagt till mig. Du har också alltid 24/7 funnits tillgänglig på din telefon, vilket för mig har betytt så himla mycket. Jag har delat många stunder med dig, och skrattat tills jag knappt kan stå. Jag lovar att vår vänskap, den kommer aldrig ta slut.
 
  Du har varit en utav de bättre Lisa och kommer alltid att vara. Jag lovar att när jag kan, så kommer jag att hälsa på dig, för här hemma kommer jag sakna dig.
 
Jag tror på dig, hjärtat
Lycka till och kör hårt!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

<3

2013-08-20 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0