Ken Ring

Igår var det en kväll fylld med skratt men också väldigt mycket tårar. Ken Ring spelade live på Oscars här i Varberg, och jag tänkte inte att det skulle bli något jag kommer minnas för resten av mitt liv, men det blev det. Jag kan inte många låtar,om jag ska vara ärlig så kan jag faktiskt bara två, men det räckte för att väcka så fruktansvärt mycket känslor inom mig. Först spelades "nu måste vi dra", och då stog jag en bit ifrån, jag såg  glädjen hos alla. Det är en låt många kan och då blir det en speciell stämning. Jag gick sedan närmre och hörde att "själen av en vän" började spelas och då kom tårarna. Det högg till i hjärtat och saknaden efter Tobias blev helt plötsligt värre än vanligt. Jag bara stod där, tittade och tårarna bara rann. Ken Ring sjöng verkligen rakt in i hjärtat och att få höra denna låten live var något utöver det vanliga. Även fast det gjorde så jävla ont, så kändes det så rätt, för hela texten i låten är så sann, och det finns ingen jag tänker på mer än dig,när jag hör denna.
Tobias, du är saknad,så fruktansvärt jävla saknad
Ken Ring- Själen av en vän
"Jag svär,jag tackar dig för alla våra minnen,jag hoppas du är stolt när du ser mig från himlen, jag saknar dig, jag saknar dig min bror, jag sa jag saknar dig, mer än vad du tror, vi ses på andra sidan, men tills dess kommer jag sakna dig min bror."
 
https://www.youtube.com/watch?v=yCErIlhH0sQ
 

Kommentarer
Postat av: j

han är stolt, jag är säker. jag är stolt. du borde också vara stolt. du är stark! massa styrkekramar. vi ses snart igen gumman!

Svar: <3<3<3
Lisa Larsson

2013-04-14 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0