1 April 2013

Det är idag 1 år och 2 månader sedan du försvann från våran värld och lämnde kvar ett tomrum som aldrig någonsin kommer gå att fylla upp igen. Hela påskhelgen har nu rullat förbi och jag har både skrattat och gråtit. Fredagen bjöd på jacuzzi med dina allra bästa vänner, Tobias....Du ska veta att både Filip, Damir,Daniel och Robin var där. Vi saknade dig, som alltid,men på något sätt, så satt du där, med oss och skrattade. Även om det ibland kan kännas konstigt att umgås med dina allra bästa kompisar, så känns det innerst inne väldigt skönt, att kunna prata om minnen och bara leva i nuet. Vi försöker se allt positivt och pratar om alla glada stunder och minnen med dig. Du hade världens bästa vänner, Tobias, jag hoppas verkligen du hann inse det. Och jag lovar för din skull, att ta hand om dessa killarna,för dom är fantastiska,allihop.
 
I helgen har det alltså blivit en del fest och lite jobb,men jag har också myst och tagit igen en massa tid med min finaste kusin,Emma. Hon åkte från Stockholm i fredags och har varit här över helgen. Har inte träffat dig på ett halvår, så var väldigt välbehövligt och om en månad ses vi igen, jag längtar redan!!!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0