Jag hade kunnat skriva en novell...

Jag hoppas att vi ses snart i himlen, så vi kan fira födelsedagar och andra högtider tillsammans istället för såhär. Att gå till graven och lägga en blomma är självklart, men att inte få se eller höra er prata och skratta gör så ont. Jag hoppas trots våra tårfyllda hjärtan att du hade en underbar födelsedag,Elin. Jag hoppas att Tobias tog hand om dig. Att du fick det du ville. Egentligen hade jag kunnat skriva en novell nu, med flera tusen fina ord men jag får inte fram så mycket mer än det här. Jag hoppas att Tobias gav dig något minnesvärt, kanske en konsert till Håkan, eller en shoppingdag igen? Då kan du fylla upp hela himlen med dina favorit kläder och skor. Det hade väl varit något? 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0