Jag kan bara bli bättre

Alla gör vi misstag, inklusive mig. Ibland behöver dom inte vara stora,men det kan fortfarande vara ett misstag. Ibland kanske man ångrar det och ibland inte. Men ingens liv blir bättre om man stängs in med problemen i ett rum. Vad hade du tänkt att man skulle göra när alla andra är tillsammans och har roligt? Okej, att du har blivit orolig de senaste gångerna, men det hjälper inte att låta mig sluta ha roligt. Alla gör vi misstag, ALLA har sina dagar.  Jag kan förstå att alkohol faktiskt kan vara en stor del till att folk börjar bråka, det vi vi alla. Men samma sak som att man sätter in någon i fängelse 2 veckor så kan personen göra likadant när han/hon kommer ut därifrån. Aldrig kan man få någon sluta,men alla kan man få att förbättra sig. Så även fast jag inte tycker att allt är mitt fel, så är jag inblandad, jag vet,men jag hade gjort vad som helst för att få en chans till. Jag vet att du litar på mig, så snälla. Varför sluta nu? Alla har sina dagar,alla gör sina misstag och ibland blir missförstånd värre än vad det egentligen var från början, det vet du också.  Så tänk om, och fortsätt lita på mig,annars kommer detta inte fungera.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0