Alexandra Sohlin Eriksson

är tjejen som ligger bakom min design/header här på min blogg. Tack för att du ställer upp och gör den precis så som jag vill ha den. Ibland känns det nästan som du läser mina tankar,även fast jag säger till dig i princip hur jag vill ha det. Du är så duktig och en otroligt omtänksam och snäll tjej. Du har gett mig mycket fina ord och hjälpt mig så jag kommer framåt, och det är jag glad över, fina du.
 
Din blogg läser jag såklart varje dag och du tar riktigt bra bilder! Jag är imponerad. Men det vet du ju redan! ;) 
-
www.alexandrasohlin.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack!

Blir otroligt glad för dina ord Lisa, och du vet att jag tycker det är kul att kunna hjälpa till, även fast det är så lite, önskar det fanns mer. Som du vet finns jag här om du behöver prata.

Du är en fin syster till dina bröder!

Puss! <3

2012-10-08 @ 22:43:56
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0