En bild säger mer än tusen ord

Regnet öser ner och blåsten gör mig bara så jävla frusen och det känns som jag bara vill gräva ner mig brevid dig. ♥
En dag som denna vet jag att jag hade gått hem till dig och Elin i eran lägenhet. Jag vet också att om jag hade ringt dig och bett om skjuts för att det regnade,så hade du kommit.  Det gjorde du alltid. Det var inte bara för mig du alltid ställde upp utan också för alla andra.
-
I min ensamhet sitter jag just nu och läser igenom alla fina kommenterarer,texter och går igenom gamla bilder på från din Facebook. Det är helt otroligt hur älskad man kunde vara. Jag tror inte du förstår hur omtyckt du var bland så många människor. Du gjorde allt för att alla skulle må så bra som möjligt och jag tror inte att många insåg att de faktiskt hade en sån som du till hands. Att alltid ställa upp och alltid finnas där är det inte många människor som gör. Tobias, det är så jävla tomt här utan dig. Ingenting är som förut och aldrig kommer det bli det heller. Saknaden efter dig är så stor och sorgen så hemsk att bära.
-
Trots allt, så ler och skrattar jag, Tobias. Det är något man måste, även fast det ibland känns så jävla fel. Allt jag upplever så gör jag det med dig. Det vill jag att du ska veta. Alltid så känner jag mig så ensam,men  innerst inne så vet jag, att det är jag inte,för jag har dig, min älskade bror. Även fast du inte är här, så är du med mig. Och jag lovar att jag ska ta dig till alla de ställen jag vet att du hade velat se. Jag ska stå där och va så stolt och tänka på dig, det är det minsta jag kan göra.
Du är det allra bästa och det kommer du alltid att vara, jag älskar dig.

31 Januari 2012 13:36.
Foto: T.Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0