Student 2012, Johan Hedbris

9 Juni 2012- STUDENT!

Ayia Napa √
Balen √
Student √
Idag är en dag jag gärna hade velat tillbringa i Nässjö, hos Johan. Idag tar du studenten och jag önskade av hela mitt hjärta att jag kunde få vara hos dig,men planerna blir inte alltid som man tänkt sig. Jag hoppas och tror att du kommer ha en av dom bästa dagarna i ditt liv. Din högsta önskan var ju självklart att Elin skulle vara där, och vet du? Det är hon. Hon är med dig, IDAG och alla andra dagar. Hon är så fruktansvärt stolt över dig. När du springer ut, så spring ut med glädje och kärlek. Du har så mycket människor runt omkring dig som bryr sig om dig och älskar dig. Du är en otroligt stark kille som många ser upp till, det lovar jag dig!

Och jag är så glad att jag har dig!
Tillsammans är vi starka!!

Grattis till studenten, J 
-


Njut nu tillsammans med dina vänner,det är du värd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0