Just the way you wanted it

Det är inte ofta jag använder könsord i mina inlägg men nu gör jag det, jag beskriver det som min bror Daniel skulle skriva/säga det.
 
"Det är så fittigt jävla orättvist att du inte får vara med och uppleva detta!"

Midsommarfesten hölls i år på Hajvägen. Du vet att Daniel inte brukar vara den som planerar och styr upp det hela på ett så smidigt och bra sätt som möjlligt, men denna gången slår nog allt och alla. Jag har ALDRIG  sett Daniel så taggad och förberedd inför något som denna midsommarfesten. Han och Andreas gjorde ett fantastiskt jobb med mat,lekar, musik osv. Alla hade verkligen en underbar kväll, trots en del regn. Känslan av att Daniels, mina och dina kompisar var där utom du var fruktansvärd men ändå väldigt bra. Vi ville fira midsommar med dom vi tycker om och de som har ställt upp så fruktansvärt mycket för oss, därför tror jag och Daniel att du hade gillat detta och det var nog också just därför som vi orkade med det. Att ha 45 fulla personer springandes hos oss är kanske inget som vi brukar ha, men ändå klarar vi eller rättare sagt Daniel att reda upp allt, så att det funkade.
 
Som sagt..
Även fast du inte var där, hos oss, så var du med ändå i våra hjärtan, som alltid.
Du skrattade och log och gav oss styrkan att faktiskt också göra det. Kolla bara på bilderna nedan..
 
Vi skrattade och var glada, precis så som du hade velat se oss göra och vara.
Tack för att ni finns, finaste Klara och Andreas
Världens bästa människor!!
Andreas och  Daniel, ni gjorde detta så fruktansvärt jävla bra! 
TACK! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0