Grattis på födelsedagen, min ängel ♥

27 Juni 2012
 
 
Idag är det ingen vanlig dag,för idag är det din födelsedag.
 22 år skulle du fyllt och idag kan inget annat än tårarna rinna, för det är så fel,
så fruktansvärt fel att du inte är här.
Du lever inte längre och det gör så ont att veta.
Det är vid sådana här tillfällen man verkligen förstår att det är
någonting som saknas.
Aldrig ville jag fira en födelsedag utan dig, men nu måste jag. Och det värsta av allt är att det är din egna. 
Jag får inte fram ord, har försökt sitta här i 3h och skriva men det går inte. Jag skriver sen suddar jag, för allt känns fel och bara så meningslöst.
 
 
Varför skriva när det inte hjälper?
Jag vill ju bara ha dig tillbaka och fira din födelsedag,
precis som vi alltid har gjort..


  
Grattis på födelsedagen, Tobias
 
Jag älskar dig 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0