En lägenhet fylld med skor..

Att Tobias älskade Elin mest i hela världen, är det ingen som ens kan tveka till att säga emot.
För Tobias var Elin, en ängel. Han beskrev henne som " She´s the one" och  "One love".
Ni förstår ju själva, hon var fantastisk. Elin gjorde Tobias så fruktansvärt glad,
trots att hela deras lägenhet var fylld med skor.. ;)
-
Och nu kanske ni undrar varför jag skrev så?
Det ska jag nu berätta...


Elin, ÄLSKADE skor! I present fick Elin en gång en shoppingdag med T och han skrev tydligt på kortet att hon fick allt förutom skor,för de hade hon redan tillräckligt av tyckte han, men inte Elin.. Jag kan fortfarande skratta åt detta, för varje gång jag var med dom på stan så hittade E ett par skor hon ville ha och Tobias stod bara och tittade. " Jag betalar inte, säger han". Då gör Elin något jävligt smart, som jag nu ska ta lärdom av, hon tittade på han, log och såg lite sådär lurig ut sedan gav hon en puss på munnen. Tobias nappade tydligen på det och när vi senare kom hem så hade Elin självklart en påse med ett par nya skor i. Trots att Tobias IBLAND faktiskt sa nej till mer inköp av skor så tror jag någonstans att han gillade själva grejen, kolla bara på bilden nedan..
-
Killen letar damskor helt ensam,undra vem det kan vara till?...
Så typiskt dig,brorsan..!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0