Sen en tid tillbaka

Ibland är facebook kanske skit men ibland är det faktiskt jävligt bra. Det finns miljontals bilder som man kan titta på och det bästa är att man faktiskt kan titta tillbaka på chatten, där jag och Tobias har skrivit till varandra. Vissa grejer är så sjukt onödiga men vissa gånger vi har pratat så ser du ut som nedan, haha..
Detta är VI i ett nötskal och fan vad jag saknar det
 
Tobias: Har du kille?
Jag: Nej, vadå?
Tobias: Du såg så jävla kär ut, när du var med honom.
 
Tobias: Du får köpa dricka av Daniel i framtiden , nu kanske du inser hur generös och snäll jag varit mot dig jämfört med hur han kommer sköta det hela.
 
Tobias: Thailand om 10 dagar, shit man, klart det är nice.
 
Tobias: Vad gör ni ikväll?
Jag: Cattis och dom kommer, vadådå?
Tobias: Nice, är man bjuden eller?
Jag: Nej
Tobias: Varför?
Jag: Vi orkar inte laga mat till dig också
Tobias: Ska fan ringa mamma
Jag: Haha, gör du det
Tobias: Jag fick visst komma
Jag: Ok
Tobias: ses sen baby
 
Tobias: Sök jobb och börja spara pengar. Tro mig, det är så värt det att ha mycket sparat.
 
Tobias: Hörs imon. LIGG...sova nu! Haha,king är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0