This moment

was probably one of the best you had with each other..

När jag säger detta så menar jag det. Jag vet att vid detta tillfället var ni som lyckligast. Jag hörde en historia om just detta kortet av en väldigt bra vän till Tobias för någon vecka sedan. Han berättade precis som det var just den kvällen och jag kan inget annat än att le även fast tårarna bara forsade ner. Glädjetårar av sorg skulle jag vilja kalla det.
Vad ni sa till varandra just då är privat. Sen vad ni skrev på eran risballong som ni skickade upp i luften är det BARA ni som vet, ingen annan.
Det det enda ni får veta är att Tobias sa att det var den bästa dagen i hans liv.

Amor vincit omnia
Tobias Larsson ♥ Elin Hedbris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0