Just for you

Alla som kände Tobias, vet att hans favoritlag var Arsenal. Om jag inte minns fel så var det i Dubai förra året, Tobias köpte en fotbollströja signerad #10 " Larsson ". Denna tröjan var speciell för Tobias. Det var kanske inte så att han gick runt i den varje dag,men det var en speciell sak som jag vet att Tobias aldrig hade slängt, även fast den var för liten eller sönder i något hörn, hade han sparat den, om jag kände min bror rätt- och det vet jag att jag gjorde.

Nu när Tobias gick bort visste vi bara en person som skulle få ärva eller rättare sagt ta del av Tobias tröja som var så speciell för honom. De är hans fantastiska vän, Filip. Filip har i alla denna sorg visat sig vara den mest betydelsefulla person både för mig och min familj. För Tobias var du hans allra bästa vän och det vet du. Ni gjorde i princip allt tillsammas och var det någon som skulle få något som betydde någonting för Tobias, var det verkligen du..  Tack för att du är du och tack för att du finns. Du betyder så otroligt mycket för oss, speciellt mig. Alltid när jag är ledsen eller när jag behöver åka till graven eller något liknande ställer du upp. Jag är så otoligt tacksam och jag lovar att någon gång ska jag visa min tacksamhet, även för dig...



image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0